Gyakran ismételt kérdések
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
Kiszállításos megrendelések esetén a feldolgozási idő általában 1-3 munkanap. A GLS házhozszállítás, GLS csomagautomata és GLS csomagpont esetében a csomag feladását követő munkanapon érkezik a csomag.Regisztrált felhasználóként továbbá bejelentkezés után a felhasználói profilodban a "Megrendelések" menüpontban láthatod rendelésed mindenkori aktuális státuszát.
Honnan tudom, hogy már feladtátok a megrendelésemet?
Amint rendelésedet becsomagoltuk és átadtuk a szállítónak egy "Áru kiszállítás alatt" e-mailt küldünk neked. Regisztrált felhasználóként továbbá bejelentkezés után a felhasználói profilodban a "Megrendelések" menüpontban feladott rendelésed mellett "Kész megrendelés" státuszt láthatsz.
Figyeltek-e a környezettudatos csomagolásra?
Igen, a csomagolásnál lebomló és többségében újrafelhasznált anyagokat használunk minden lehetséges esetben!
@zoldbolt ♬ Sunrise
Hol tudom nyomon követni a feladott csomagom útját?
Feladott csomagod csomagszámának megadásával nyomon tudod követni azt az alábbi oldalon:A csomagszámodat az e-mailben megküldött számlád alján a „címke kód:” sorban találod.
Sikertelen lett az online bankkártyás fizetésem. Mit tudok tenni?
"Zöldbolt.hu - Sikertelen fizetés" tárgyú levelünkben találsz egy FIZETÉS ÚJRAINDÍTÁSA gombot, mellyel újra megpróbálhatod a bankkártyás fizetést.
Ha ez sem sikerül, vagy mégsem szeretnél bankkkártyával fizetni, lehetőséged van utánvétre vagy előreutalásra változtatnod a fizetési módot.
A módosításhoz kérjük írj egy e-mailt az info@zoldbolt.hu címre ennek kapcsán, rendelésszámod feltüntetésével együtt!
Hozzá tudtok tenni még a csomaghoz, ha valamit kifelejtettem?
A megoldás ilyen esetben: kérd rendelésed törlését, és adj le egy új megrendelést a kívánt módon/termékekkel!
A rendelés törlését kérjük az info@zoldbolt.hu címre küldött e-mailben kérd, adott rendelésszámod feltűntetésével. Előre kifizetett rendelések esetében természetesen ilyenkor a rendelés értékét visszautaljuk.
Összevonható két külön rendelésem?
A megoldás ilyen esetben: kérd rendelésed törlését, és adj le egy új megrendelést a kívánt módon/termékekkel!
A rendelés törlését kérjük az info@zoldbolt.hu címre küldött e-mailben kérd, adott rendelésszámod feltüntetésével. Előre kifizetett rendelések esetében természetesen ilyenkor a rendelés értékét visszautaljuk.A megadott szállítási címemen tudok módosítani?
Rendelésfeldolgozásunk és számlázásunk automatizált, rendelésed pontosan azokkal az adatokkal kerül feladásra, ahogyan azt webáruházunkban leadtad.Ha időközben mégsem a megadott címre kérnéd a csomagodat:
A GLS által, a csomagfeladás napján küldött e-mailben szereplő linken lesz lehetőséged szállítási címet (akár GLS csomagpontot/csomagautomatát is) változtatni.
A csomag feladását követő napon nem leszek otthon. Tudok módosítani szállítási dátumot?
AA GLS által, a csomagfeladás napján küldött e-mailben szereplő linken lesz lehetőséged szállítási dátumot változtatni.
Kaphatok-e két számlát egy megrendelésről? Megbontható-e egy megrendelés számlája?
Sérült termék érkezett a csomagban, mit tegyek?
Mindenekelőtt: Ha külsérelmi nyom, sérülés is látható a futár által szállított csomagon, csak kárjegyzőkönyv felvételével vedd át a csomagot, anélkül ne!Amennyiben a doboz kibontása után csomagodban valamelyik terméket sérülten találod meg, készíts képeket a dobozról és a termékről! A képeken látszódjon a doboz kívülről, a doboz beltartalma a dobozban érkezett összes kitöltőanyaggal, valamint a sérült termék. Ezeket a képeket küldd el nekünk az info@zoldbolt.hu e-mail címre rendelési számod feltűntetésével. Amennyiben kárkjegyzőkönyv is készült, arról is csatolj képet!
Amennyiben sérült terméket kaptál, az átvételtől számítva 2 munkanapon belül jelezd nekünk e-mailben! Csak a 2 munkanapon belül jelzett hibákat tudjuk kezelni, a futárszolgálatok kárügyintézési határidejei miatt.
Hiányzik valamely termék a csomagból megrendelésemhez képest. Mit tegyek?
Hiányos csomag esetében szintén írj nekünk e-mailt az info@zoldbolt.hu e-mail címre, írd bele a rendelésszámod, mindenképpen elküldjük a hiányzó terméket. Felhívjuk figyelmed, hogy a térkitöltő papír anyagokat kollégáink sokszor csomagolásra is használják, előfordulhat, hogy elsőre térkitöltőnek tűnő papírokba csomagolva is lehetnek termékek!
Meggondoltam magam, nincs szükségem az egyik megrendelt termékre. Visszaküldhetem?
Igen, a csomagod átvételétől számítva 14 napon belül élhetsz indoklás nélküli elállási jogoddal.
Ebben az esetben kérjük, hogy az ÁSZF-ünk "Elállási jog" részénél leírt módon szerint cselekedj.